Cerrar

es | val   

La gastronomia i el turisme eix central de l'esdeveniment Focus Pime i Emprenedoria Baix Vinalopó

La Casa de Cultura de Santa Pola s'era testimoni de les ponències i taules redones de grans professionals

Mostrar ampliado

Presentación Focus Baix Vinalopó

Presentación Focus Baix Vinalopó

La gastronomia, el turisme i la innovació seran l'eix central de l'esdeveniment Focus Pime i Emprenedoria Baix Vinalopó. El pròxim divendres, 12 d'abril, la Casa de Cultura de Santa Pola acollirà diverses ponències i taules redones en les quals professionals i empresaris mostraran les claus per a innovar i emprendre amb èxit, dintre d'aquests sectors.

L'esdeveniment ha sigut presentat hui, divendres 22 de març, en roda de premsa a l'Ajuntament de Santa Pola per la seua Alcaldessa, Yolanda Seva, els regidors de comerç i turisme, així com pel director del CEEI Elx, Joaquin Alcàzar i tècnics de l'àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Elx i de l'Ajuntament de Santa Pola.

Yolanda Seva ha mostrat l'orgull que suposa per al municipi celebrar, per segon any consecutiu, una jornada que valorarà dos sectors tan importants a la localitat com són el turisme i la gastronomia. Per la seua part, Samuel Ortiz, regidor de comerç, ha comentat que aquests tipus d'iniciatives contribueixen positivament a dinamitzar la gastronomia del municipi, més si es té en compte el gran nivell dels ponents que exposaran la seua experiència a la jornada.

Joaquin Alcàzar ha presentat el programa i ha explicat que aquestes jornades poden ser motiu d'inspiració i reflexió per a aquells empresaris i emprenedors que busquen noves vies de creixement i desenvolupament als seus projectes.

La jornada es desenvoluparà al llarg de tot el matí del divendres 12 d'abril. La primera taula redona centrarà la seua atenció en com innovar en l'experiència del client des del punt de vista de la gestió hotelera i el turisme gastronòmic. La segona taula redona, presidida per empresaris i professionals de la zona, tractarà el tema de com reinventar productes tradicionals i autòctons sense perdre la seua essència i segell de qualitat. Finalment, el xef pastisser i propietari de la pastisseria DALUA, Daniel Álvarez, oferirà una ponència en la qual donarà a conéixer la seua experiència personal com a empresari i xef pastisser, així com diverses formes d'aplicar la creativitat en productes tradicionals.

L'esdeveniment estarà dirigit a empresaris consolidats i emprenedors que estiguen pensant a posar en marxa un projecte o busquen noves vies de creixement a les seues empreses, ja que el fi últim d'aquests encontres és detectar oportunitats de negoci i generar sinergies entre els assistents. Per a assistir a l'esdeveniment només és necessari inscriure's de forma gratuïta a la web www.focuspyme.com

Focus Pime i Emprenedoria és una iniciativa promoguda i finançada per la Generalitat Valenciana, per mitjà de l'Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE) dintre de la seua política de suport a l'emprenedoria i a la pime i ha comptat amb el cofinançament dels fons FEDER de la Unió Europea, dintre del Programa Operatiu FEDER de la Comunitat Valenciana.

5.776 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO