CEEI Castellón · VI Certamen Foment de l'Esperit Emprenedor en Almassora. CATEGORÍA PROYECTO EMPRESARIAL
Estudi audiovisual VANJAI
Formulario público. Una vez cumplimentado el formulario podrá ser visitado y valorado por cualquier visitante, incluso no identificado, así como comentado por usuarios registrados. Una copia del mismo permanecerá en la cuenta del usuario .
Enviado: el miércoles, 19 de enero de 2022 a las 20:38
IsaacPahissa
Pahissa Albalat, Isaac
1
Título del Modelo de Negocio
Estudi audiovisual VANJAI2
Breve descripción del "modelo de negocio"
Pretenem es desenvolupar un estudi d’imatge i so, on oferirem una amplia varietat de serveis i productes com: edició de vídeo, edició d’imatge, edició d’àudio, animacions 3d/2d y disseny de logotipus, tríptics y cartells per a empreses.
Volem aconseguir un negoci innovador, que es fonamente en la creativitat i originalitat, junt amb l’oferta d’una amplia gama de productes i serveis amb uns preus assequibles i més baixos que els de la competència més directa.
3
Modelo de negocio - esquema
Pinchar sobre todas y cada una de las casillas del esquema. Se abrirá un pop-up que se deberá cumplimentar de manera muy resumida. En epígrafes posteriores se puede ofrecer una explicación de cada uno de los conceptos del "modelo"
Aliados/Partners Clave
Som 3 companys, que volem ser socis en aquest negosi Tenim motivació per emprendre un negoci en el sector audiovisual.Actividades Clave
-Fotografia: -Vídeo: -Àudio: -Diseny de cartells, tríptics: -Animació 2d/3d:Recursos Clave
Equips fotografics, equis de video, equips de audio, softwares, impresores profesionas, ordinadors, cds, usbs i material per a diseñyPropuesta Valor
La nostra proposta de valor és la creativitat i originalitat, amb una gama de productes i serveis amb preus més baixos que els de la competència.Relación con el cliente
Intentarem mantindre una relació directa i de confiança amb els clients. Atenció al local i per a-mail.Canales
Utilitzarem el canal directe. Directament parlarem amb els clients. Podrà ser presencial, però també utlitzarem la web i el 2-mail per les comandes.Segmentos de cliente
Geo: la comarca de la Plana baixa. Demo: totes les edats. Psico i pro: segueixen la moda Gustos: els agrade el nostre estil Econòmics: totes les rendeEstructura de Costos
El càlcul inicial de costos per empendre el nostre negoci és de: 32.573,39 eurosFlujos de ingreso
Foto: reportatges 300- 1500 E ,en estudi 50-30 E, DNI 6 E Vídeo: 400-1000 E Àudio: 50-100 E Diseny de cartells, tríptics: 30-300 E Animació:500-10004
Propuesta de valor
¿Qué producto/ servicio ofreces? ¿Qué problemas, necesidades, deseos o ambiciones de tus clientes resuelves? ¿En qué se diferencia de otros productos o servicios? ¿Qué ventajas tiene y cómo se puede mantener en el tiempo?
La nostra proposta de valor és la creativitat i originalitat, amb gama de productes i serveis més baixos que els de la competència.
Som autodidactes en animació 2d/3d i disseny de cartellera, açò afegit a la nostra formació en el sector audiovisual ens converteix en un negoci que amplia les espectatives del què normalment s’espera d’un estudi d’imatge i so.
5
Segmento de clientes
¿Puedes especificar a qué tipo de clientes te diriges?
Geo: en la comarca de la Plana baixa.
Demo: Totes les edats
Psico i pro: seguidors de la moda audiovisual, creatives, etc.
de grups de clients, ja que oferim varietat de productes que cobreixen necessitats diferents.
Gustos: clients els agrade el nostre estil.
Eco: Tot tipus de rendes
6
Relación con los clientes
¿Qué tipo de relaciones esperan tus clientes que la empresa establezca y mantenga con ellos?
Mantindrem una relació directa i de confiança amb els clients. La qualitat dels nostres productes i el compliment del plaços seran la base per mantindre eixa relació de confiança.
L'atenció serà al local i per a-mail. També hem creat un model d'enquesta per valorar els productes i serveis.
7
Canales de distribución y comunicación
¿A través de qué canales/medios quieren ser contactados y atendidos tus clientes?
Pensem que la millor opció és el canal directe. Directament parlarem i oferirem els serveis i vendrem els productes i, en quant a la forma, podrà ser presencial al local, però també volem crear una web on publicitar-nos i a través d’ella poder fer-nos les comandes
8
Flujo de ingresos
¿Qué valor están realmente dispuestos a pagar los clientes y mediante que formas de pago?
-Fotografia: reportatges fotogràfics ( 300- 1500 €), en estudi (50-300 €), DNI (6 €).
-Vídeo: reportatges d’events variats ( 400-1000 €).
-Àudio: edició (50-100 €).
-Diseny de cartells, tríptics: (30-300 €).
-Animació 2d/3d: (500-1000 €)
9
Actividades clave
¿Qué actividades clave hay que desarrollar y de qué manera se llevarán a cabo?
-Fotografia:
-Vídeo:
-Àudio:
-Diseny de cartells, tríptics:
-Animació 2d/3d:
10
Recursos clave
¿Qué recursos clave se requieren?
Equips fotografics, equis de video, equips de audio, softwares, impresores profesionas, ordinadors, cds, usbs i material per a diseñy.
11
Socios/colaboradores (Aliados/partners clave)
¿Qué pueden hacer los colaboradores/proveedores mejor y de qué manera se llevarán a cabo?
Som tres socis. El treball en equip és la base del nostre negoci.
En producció serem els 3.
Compres: s’encarregarà Javi P.
Comercial i de màrqueting: els tres.
Econòmica/financera: Isaac P.
Administració: Ivan C
Recursos humans: Isaac P.
En quant als proveïdors l’estratègia serà el Comark
12
Estructura de costes
¿Cuál es la estructura de costes y en qué medida es coherente con el modelo de negocio y el flujo de ingresos?
Despres de haver realitzat l'analisi de costos, el fons de maniobra que tenim l’hem calculat sumant: (existències +realitzable+disponible) –Passiu corrent. I és: 9.729,61€.
La ratio de liquidat que obtenim l’hem calculat dividint: actiu corrent/passiu corrent. Així ens dona: 18.200/8.470,39 = 2,1
13
Opción de subir algún fichero/multimedia
14
Tags, etiquetas o descriptores del "modelo de negocio"
Serveis i productes de qualitat, amb la creativitat per davant
Formulario origen:
Url: http://ceeicastellon.emprenemjunts.es/?op=65&n=1083
Canal: CEEI Castellón
Publicado el 24/11/2021