Com construir una marca nativa en internet
Enrique Pernía, director de Kártica
Publicado por AdmonVlc
lunes, 28 de noviembre de 2016 a las 12:11
El món ha canviat i Internet ha transformat la nostra manera de comprar.
Les marques amb més vendes i els espais on es produeixen les prescripcions i transaccions no tenen més de 10 anys en la seua majoria.
És el moment de preguntar-se com adaptar la teua marca a este nou món o valorar el potencial d’una marca nativa.
Les regles han canviat i, actualment, el neuromàrqueting estudia els nivells d’emoció, atenció i memòria, així com els estímuls conscients i inconscients del teu cervell. Els que construïm negocis en Internet oferim estímuls de plaer després que realitzes una compra, amb l’objectiu que tornes a esforçar-te per realitzar-ne la següent.
Hi ha diverses lleis de les quals no has de dubtar. El bell i la novetat venen. Si millores el contrast i simplifiques el procés, aconseguiràs major efectivitat. La velocitat de càrrega i l’orde lògic evitaran les fugues del procés.
Podem dir que estem al començament de TOT, com quan es va inventar la impremta o al principi de la revolució industrial, i és moment de prendre decisions amb una marca ben construïda.
Per això és important saber que tots tenim la capacitat de resoldre un problema concret d'una forma molt millor que la resta de persones, així com que per les nostres vivències, els nostres fracassos, la nostra educació i l'entorn que ens envolta, estem millor preparats que la resta.
El problema que resols i com ho fas defineix la teua proposta de marca, i ara només falta contar la teua història per donar-te a conéixer i diferenciar-te de la resta. Has de saber doncs quina és la personalitat de la teua marca, perquè això marcarà el to de comunicació que utilitzes. I has de saber també quina relació emocional t’uneix amb els teus consumidors.
Diu una metodologia de la multinacional d’estudis de mercat GfK que les relacions amb les marques són com les relacions humanes, i conéixer així si eixa relació és com «un matrimoni en crisi», de «coneguts casuals» o de «millors amics».
Estem en un moment extraordinari de canvi, ets la persona triada per resoldre millor que ningú un problema i tens les ferramentes perquè la teua solució arribe a tots els racons del planeta.
Fem que succeïsca?
Autor: Enrique Pernía, director de Kártica
28/11/2016 12:11 | AdmonVlc