Social Selling: Accelera les teues vendes a través dels mitjans socials
Social Selling és la manera estratègica i intel·ligent d’utilitzar les xarxes socials per generar oportunitats i vendes
Publicado por bcastro
lunes, 27 de abril de 2015 a las 12:50
En l’entorn 2.0 existeix infinitat d’usuaris desitjosos de comprar els nostres productes o servicis, tot i que no és fàcil arribar a ells i aconseguir la venda si no som minuciosos i acurats amb la gestió de la nostra marca en Internet, i més concretament a les xarxes socials. Hem de fer un ús intel·ligent d'ells si volem aconseguir resultats. El beuratge màgic? Una bona estratègia de Social Selling.
El Social Selling ens serveix per a identificar els nostres clients, dur a terme una escolta activa, conéixer les seues necessitats, donar-los el que necessiten, aportar-hi valor, generar confiança i aconseguir que es «rendisquen» davant nosaltres.
Social Selling no és només un pla de màrqueting digital on es plantegen accions que aconseguisquen cobertura al mitjans socials amb un grapat de «m'agrades» o seguidors; és un objectiu més ambiciós.
Es tracta de guanyar-nos la confiança de l’usuari, que simpatitze amb nosaltres i ens trie com a la seua millor opció.
A més d’això, no hem d’oblidar-nos que ja no estem davant del consumidor tradicional, sinó davant d'un consumidor que no només consumeix, sinó que també aporta continguts en relació a la meua marca o el meu producte, opina i busca opinió sobre quina és la millor opció, i ja per últim decideix.
Per tant, si volem rendibilitzar el nostre esforç als mitjans socials, hem de convertir-nos en referent, crear comunitat al voltant de la marca, aconseguir autoritat i guanyar reputació creant més oportunitats de negoci.
Els nostres potencials clients vindran a nosaltres sense la necessitat d’utilitzar tècniques invasives i agressives, i haurem aconseguit l'objectiu de Social Selling, traient-li el màxim rendiment a les xarxes socials i accelerant de manera intel·ligent el nostre procés de vendes.
27/04/2015 12:50 | bcastro